1402-07-19 15:01
794
0
86874
لانه عنکبوت فروپاشید؛

دومینوی سقوط در لشکر صهیون

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی مانند یک دومینو در حال حرکت دائمی و قربانی گرفتن از صهیونیست‌ها و حامیانش است.

حسن بیارجمندی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما پیرامون بررسی ابعاد شکست غیرقابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: هر چند براساس یک تحلیل ایستا از ۱۵ مهر تا کنون و نوع مواضعی که خود کارشناسان صهیونیست و حامیان آنان در سطح جهان اتخاذ کرده‌اند؛ می‌توان به این نتیجه یعنی ترمیم‌ناپذیری این شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی رسید.

وی افزود: این شکست از یک گروه هزار نفره از میان ۴۰ هزار نفر نیروی حماس به وقوع پیوست بالاخص اینکه این «عملیات ویژه ترکیبی» پیشدستانه مشروع حماس برای اولین بار در فضای پنج بعدی شکل گرفت و به تعبیری ترکیب با بعد پنجم جنگ‌ها بوده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان گفت: حماس در همان ساعات اولیه عملیات علاوه بر فیزیک و اهداف زمینی هدفگذاری شده؛ بطور خاص منطقه خودمختار(مانوئل کاستلز) فضای مجازی جهانی را فتح کرد و تصویر جدیدی در اذهان جهانیان جایگزین و تثبیت نموده است که این تصویر را به راحتی حتی با کمک سلاح هسته‌ای نمی‌توان پاک کرد.

بیارجمندی توضیح داد: در واقع تصور همین عملیات ویژه از ۱۵ مهر تا کنون برای هر فردی که کمترین اطلاع نظامی و اطلاعاتی دارد در یک شرایط عادی موجب تصديق آن است و چندان نیاز به تحلیل و ارائه دلیل ندارد و همه چیز در دسترس عموم است.

وی بر لزوم تبیین بررسی توهم شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی بیان کرد: به دلیل اینکه ماشین جنگی امپراطوری رسانه‌ای صهیونیسم جهانی به شدت فعال شده است و در حال تولید انتحاری اخبار و گزارش‌های خاص هستند باید از یک تحلیل پویا برای تبیین آن و چرایی این ترمیم‌پذیری بهره برد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان تاکید کرد: برای یک تحلیل پویا و چرایی این ترمیم ناپذیری شکست اطلاعاتی و نظامی نیاز به بازخوانی مختصر جنگ 1967 اعراب با رژیم صهیونیستی داریم که شکل‌دهنده هژمونی نظامی و امنیتی این رژیم جعلی و پایه‌گذار جامعه سیاسی آن است  که زمینه مهاجرت یهودیان به این سرزمین اشغالی را فراهم کرد.

بیارجمندی گفت: ژنرال موردخای هود فرمانده وقت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته بود که: «16 سال خود را آماده کردیم و برای چنین روزی نقشه کشیدیم و توانستیم در 80 دقیقه نتیجه تلاشهای‌مان را به دست بیاوریم.»

وی توضیح داد: در عملیات موسوم به حرکت کبوترهای چاهی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی یک عملیات غافلگیرانه از مرزهای هوایی سه کشور مصر، سوریه و اردن گذشتند و بطور خاص ضربات سنگینی به لحاظ هوایی و دریایی به مصر وارد کردند که در تمام این سالها این شکست اطلاعاتی و نظامی بر جهان عرب سایه افکنده بود و نه تنها این شکست جبران نشد بلکه به دلیل ترمیم‌ناپذیری روحی و ذهنی آن بسمت سازش و عادی سازی روابط با همین کشورها و به میزبانی آنها پیش رفت.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان افزود: در شبی که عبدالناصر تصمیم می‌گیرد از سمتش استعفا دهد، دکتر هدی عبدالناصر دختر عبدالناصر در یک گفت و گوی مطبوعاتی این فضای شکست و ترمیم ناپذیر را اینگونه توصیف می‌کند: «به خوبی به یاد دارم هنگامی را که پدرم از کاخ القبه باز می‌گشت تا نامه خود را برای امت تهیه کند و رسما استعفای خود از سمتش را به اطلاع عموم برساند. منزل بسیار وحشتناک و افسرده بود. تمام مقام‌های ارشد کشور و مسئولان عالی‌رتبه منزلمان بودند و از فرط ناراحتی گریه می‌کردند. برخی شیون می‌کردند. سامی شرف آن قدر گریه کرد که از حال رفت و او را به اتاق مجاور بردند، شعراوی جمعه با صدای بلند گریه می‌کرد و شیون سر می‌داد و می‌گفت: «از این به بعد ما به کجا برویم رئیس»!!!

بیارجمندی بیان کرد: در چنین فضای ترمیم ناپذیری بود که این رژیم جعلی صهیونیستی توانست غزه، کرانه باختری، سینا و بلندی‌های جولان را اشغال کند و در روز 27 ژوئن 1967 اسرائیل قانونی صادر کرد که بر اساس آن قدس قدیم با قدس جدید یکسان شد و طرح پایتخت ابدی این رژیم مطرح شد!

وی افزود: در این ۵۶ سال بعد از عملیات حرکت کبوترهای چاهی رژیم صهیونیستی دو نسل به اسارت ذهنی و روحی درآمدند و دیوار بلند اطلاعاتی و نظامی این رژیم مبتنی بر نسل چهارم فناورپایه به روز آن دست نیافتنی و غیرقابل نفوذ در این سطح انگاره‌سازی شد!

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان گفت: اما عملیات حرکت پاراگلایدرهای موتوردار مبتنی بر نسل چهارم جنگ‌های ایده‌محور و همچنین ترکیبی از عناصر ابتکاری در یک فضای جنگ پنج بعدی تاریخ را یکبار دیگر تکرار و معادله را بنفع فلسطین تغییر بنیادین داد.

بیارجمندی افزود: این تغییر ذهنی و روحی هم در فلسطینیان و هم در جهان اسلام و هم در دیگر کشورهای آزادیخواه جهان بوضوح مشاهده می شود که نه تنها  صفحه جدیدی از تاریخ کشور فلسطین و نسل پیروز آن را گشود و امت اسلامی را با خود همراه کرد بلکه پایه‌هایی که با تکیه بر توان اطلاعاتی و نظامی بر آن جامعه سیاسی جعلی رژیم صهیونیستی شکل گرفته بود؛ اکنون با حرکت پاراگلایدرهای موتوردار فرو ریخته است.

وی با اشاره به اینکه حرکت ذهنی کبوترهای چاهی به پایان خط رسید، گفت: این فروپاشی ذهنی و روحی با هیچ چیز قابل ترمیم نیست چراکه همچون یک دومینو در حال حرکت دائمی و در حال قربانی گرفتن از صهیونیست‌ها و حامیان آنان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.